Ūdens temperatūra +32 C
Mācību peldbaseins, tā dziļums 0,90m -1,10m
Nodarbības ilgums – 40 minūtes

Nodarbības mazuļiem kopā ar vecākiem noris mācību peldbaseinos. Mazuļi peldbaseinā dodas kopā
ar kādu no vecākiem. Nodarbības mērķis ir rotaļu veidā panākt, lai mazuļi pierastu pie ūdens un atrašanās tajā raisītu patīkamas izjūtas. Tāpat, lai mazuļi norūdītos un pierastu pie peldbaseina apkārtējās vides.

Attīsta koordināciju
Uzlabo pašsajūtu
Veicina uztveres spējas
Atslābina muskulatūru
Norūda un spēcina imunitāti
Veicina termoregulācijas attīstību.

Ieteicamais vecums, kad uzsākt nodarbības, ir 5-6 mēneši, kad bērniņš jau var radīt apzinātu attieksmi pret notiekošo peldbaseinā. Nodarbību laikā tiek izmantots SWIMTRAINER peldriņķis, jo mazulis jau patstāvīgi tur galvu un var nogulēt uz vēdera. Peldriņķis būs lielisks atbalsts, jo mazulis nebūs jātur rokās, bet brīvi gulēs uz vēdera. 40 minūšu nodarbībā, tiek attīstīta izpratne par to, ko ūdenī drīkst darīt, lai atrašanās tajā būtu droša. Lai pēcāk apgūtu peldētprasmi, svarīgi to darīt jau agrā vecumā un mazuļu nodarbības ūdenī ir izcils pamats!

Ūdens temperatūra +28 C
Lielais peldbaseins, tā dziļums 1,20m -2,20m
Nodarbības ilgums – 45 minūtesNodarbība piemērota arī grūtniecēm

Nodarbībās izmanto gan ūdens pretestību, gan arī dažāda veida inventāru, lai apvienotu spēka un kardio slodzi. Vingrinājumi ir speciāli izstrādāti un piemēroti peldbaseina dziļumam.

Palīdz uzturēt sirds un asinsvadu sistēmas darbību
Uzlabo un nostiprina muguras, krūšu un kāju muskulatūru
Atvieglo muguras sāpes
Palīdz mazināt tūsku
Palīdz atbrīvoties no stresa, satraukuma un uzlabo pašsajūtu

Grūtniecēm ūdens nodarbības ir iespēja pagulēt uz vēdera, nejust savu svaru un atslogot mugurkaulu, pilnībā relaksēties. Vingrošana ūdenī ir piemērota ikvienai topošajai māmiņai – gan tām, kuras ir jau iepriekš sportojušas, gan tām, kas to dara pirmo reizi. Nodarbībās ūdenī iespējams vingrot līdz pat dzemdībām, kas, iespējams, būtu apgrūtinoši, vingrojot uz sauszemes.

Ūdens temperatūra +28 C
Lielais peldbaseins, tā dziļums 1,20m -2,20m
Nodarbības ilgums – 45 minūtes

Vingrošana ūdenī, ir fiziskās aktivitātes veids, kad vienlaicīgi strādā visa muskulatūra. Ūdens temperatūra baseinā ir 8 – 9 grādus zemāka, nekā ķermeņa temperatūra, kas veicina kaloriju patēriņu. Atrodoties ūdenī, organismā aktivizējas vielmaiņa, un rezultātā tiek iztērēts daudz vairāk enerģijas, nekā pie tāda paša darba vingrojot zālē. Nodarbībās izmanto gan ūdens pretestību, gan arī
dažāda veida inventāru – nūdeles, speciālos cimdus, kāju manžetes, lai apvienotu spēka un kardio slodzi un jostas, lai varētu vingrot arī dziļajā ūdenī, pilnībā atbrīvojot mugurkaulu un nodarbinātu visas muskuļu grupas.

Vingrošana ūdenī ir ieteicama un ļoti efektīva cīņā ar:
svara problēmām,

stājas traucējumiem
mugurkaula problēmām,
kustību traucējumiem,
locītavu problēmām,
muskuļu sasprindzinājumu,
stresu.

Efektīva, bet tajā pašā laikā arī saudzējoša un piemērota gan bērniem, gan pieaugušajiem jebkurā vecumā.

Ūdens temperatūra +28 C
Lielais peldbaseins, tā dziļums 1,20m -2,20m
Nodarbības ilgums – 45 minūtes

SUP FIT – nodarbība uz SUP dēļa, kuras laikā tiek nodarbināts, gan prāts, gan ķermenis. Lai noturētu līdzsvaru, nepieciešams sagrupēties, kā rezultātā nepiespiestā veidā, tiek nodarbināta dziļā muskulatūra. Vingrojot tiek izmantots savs ķermeņa svars veicot dažādus vingrinājumus – statiski dziļās muskulatūras vingrinājumi, kā arī dinamiski spēka izturības.

Papildus tiek attīstīts:
līdzsvars,
koordinācija,
precizitāte
spēks
tiek uzlabota sirds un asinsvadu veselība, kā arī var būt kā lielisks veids, lai mazinātu stresu

SUP nodarbības ir piemērotas jebkurai fiziskai sagatavotībai ar vai bez SUP pieredzes. Šīs nodarbības laikā nav obligāti jālieto peldcepure, bet gariem matiem jābūt savāktiem.

Valmieras peldbaseinā piedāvājam individuālās peldētapmācības nodarbības, kas piemērotas gan bērniem, gan pieaugušajiem jebkurā sagatavotības līmenī – tiem, kuri vēlas pārvarēt bailes no ūdens un sākt peldēt, un tiem, kuri vēlas uzlabot savas peldētprasmes.

Peldēšana ir viena no fiziskajām aktivitātēm, kuras izpilde ar pareizu tehniku var būt ne tikai dzīvību glābjošs faktors, bet arī veselību un izturību veicinošs treniņš. Peldēšana sniedz neskaitāmi daudz labu ieguvumu tev un tavam ķermenim! Peldēšanas laikā tiek nodarbinātas visas muskuļu grupas, stiprināta imunitāte un sirds muskulatūra.

Nodarbību laiku iespējams individuāli pielāgot klienta vajadzībām, sazinoties ar treneri:

Pieteikšanās pie treneres Ingas Amerikas: +371 28 640 939

Pieteikšanās pie treneres Lienes Nagles: +371 26 657 099

Pieteikšanās pie treneres Sinitas Mūrnieces (nodarbības arī sestdienās): +371 27 894 849

 

Pieteikšanās un vairāk informācijas grupu nodarbībām, zvanot Peldbaseinu Kompleksa administrācijai +371 27040012. Pieteikšanās uz nodarbībām Peldbaseinā, ir obligāta.