Vairāku Vidzemes Olimpiskā centra struktūrvienību piedāvātās grupu nodarbības tiek apvienotas un pārceļas uz jaunām, gaišām un plašām telpām Valmieras peldbaseina pirmajā stāvā, Notikumu zālē. Nodarbību klāsts papildināts ar vairākiem jaunumiem – divu veidu jogas, pilates un apļa treniņi cilvēkiem, kuriem patīk vingrot no rīta.

NODARBĪBU GRAFIKS 

Pieteikšanās un info: +371 27040012

NODARBĪBU APRAKSTI

Hatha joga (vada Antra Aizupiete)

HATHA JOGA stiprina imunitāti, uzlabo koncentrēšanās spējas, līdzsvaro enerģijas apmaiņu organismā, stiprina fizisko ķermeni, uzlabo asins un limfas cirkulāciju, veicina ķermeņa lokanību, uzlabo nervu sistēmas darbību.
Nodarbības piemērotas cilvēkiem bez priekšzināšanām un tajās var piedalīties visas vecuma grupas, no 12 gadiem līdz senioru vecumam.
Nodarbībās tiks sniegtas zināšanas, 2 % no nodarbības – izpratnei, jogas asanu(pozu) muskulatūras stiprināšanai pēc iespējām, kā arī nodarbības beigās meditācija un nervu sistēmas stabilizēšanas jogas metodika. Aicinām saģērbties pieguļošā, dabīga materiāla apģērbā, iesakām līdz ņemt termosu ar siltu tēju, vieglu sedziņu vai pledu.

Kundalini joga (vada Karīna Kliesta) 

Kundalini joga – sena apzinātības prakse mūsdienīgam cilvēkam.
• Rīta Kundalini joga mundrumam (ceturtdienas rīts)
• Vakara Kundalini joga mieram (otrdienas vakars)

Nodarbībās tiek kombinētas jogas pozas, elpošanas tehnikas, harmonizējoša relaksācija un meditācija.

Grūtnieču vingrošana (vada Linda Kalniņa)

Saudzējoša vingrošana grūtniecēm palīdzēs uzlabot pašsajūtu, sagatavoties dzemdībām, mazinās saspringumu un sāpes mugurā, veicinās skābekļa apgādi gan mazulim, gan māmiņai. Mēreni trenējoši, viegli stiepjoši, relaksācijas un elpošanas vingrojumi būs arī kā pamats pēcdzemdību periodam.

Ārstnieciskā vingrošana (vada Sporta veselības centra fizioterapeiti)

Vieglas intensitātes nodarbība fizioterapeitu vadībā palīdzēs relaksēties pēc garas darba dienas un nostiprināt ķermeņa muskulatūru (arī dziļo). Nodarbību iesaka ikvienam, it īpaši tiem, kuri jūt sāpes mugurā vai citur un vēlas sportot saudzīgi, kā arī uzdot sporta veselības speciālistiem kādus jautājumus par veselību, stiepšanos utml.

Total Body Workout (vada Ginta Kalniņa)

Vispārējs ķermeņa treniņš, kurā ir iekļauti gan aerobās slodzes vingrinājumi, gan spēka vingrinājumu kompleksi. Tiek izmantotas hanteles, nūjas, stieņi, stepa soli un gumijas espanderi. Piemērots jebkuram sagatavotības līmenim.
Nodarbībā iekļauti vingrojumi dziļās muskulatūras nostiprināšanai kā arī pareizas stājas veidošanai. Nodarbības beigās 7-10 min tiek veikta muskuļu atbrīvošana un izstiepšana.

Verve (vada Laura Melbārde)

Nodarbībā apvienoti dažādu vingrošanas sistēmu un jogas pamatprincipi. Sastopamas arī daudz brīvas kustības, kas pakļaujas mūzikas ritmam un plūsmai, un ir tuvas cilvēka ikdienā sastopamajām dabīgajām kustībām. Vingrinājumi uzlabos lokanību, atslābinās muskuļus, kā arī sagatavos vēderpreses un muguras dziļo muskulatūru, lai izturētu lielāku slodzi spēka treniņos.

Apļa treniņš (vada Laura Melbārde)

Apļa treniņš ir augstas intensitātes intervālu treniņš, kurā tiek nodarbināts viss ķermenis, izmantojot savu svaru.

Pilates (vada Juta Borska)

Pilates ir vingrošanas sistēma, kurā akcentēti nostiprina ķermeņa korsetes dziļos muskuļus un attīsta šo muskuļu spēku un izturību, kā arī sniedz fizisko un emocionālo līdzsvarotību, možumu. Vingrinājumus var izpildīt bez speciāla aprīkojuma, tomēr tos iespējams dažādot, izmantojot pretestības gumiju, mazo vai lielo bumbu, vai rulli. Pilates nodarbība ir zemas intensitātes, tajā var piedalīties cilvēki ar visa veida fizisko sagatavotību.

Dalīties ar rakstu